خدمت به جامعه هدف بهزیستی یک نوع عبادت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت رسانی به مردم به ویژه معلولان و افراد جامعه هدف بهزیستی یک نوع عبادت است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور که به خراسان جنوبی سفر کرده است با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله رئیسی و شهید اسماعیل هنیه درخصوص ارزش کار و خدمت رسانی به مردم به ویژه معلولان و افراد جامعه هدف بهزیستی گفت:این کار یک نوع عبادت است و ارزش‌های والایی انسانی دارد.

آیت الله عبادی افزود: خداوند به شما این توفیق را داده است که در قالب عشق، شغل و مسئولیت به مردم خدمت می‌کنید به ویژه افراد معلول و جامعه محروم که خدمت کردن به آنان باعث اجر اخروی افراد می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور هم با اشاره به فعالیت ۱۹ هزار پرسنل در این سازمان گفت: ۸ میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند که برخی از خدمات از دوران بارداری تا دوران سالمندی به آنها ارائه می شود.

 قادری با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در سه سال گذشته گفت: اعتبار معلولان و افراد محروم ۲۴۰ درصد افزایش داشته که بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه برای تحویل ویلچیر به محرومان پشت نوبت نداریم گفت: به زودی برای اولین بار در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی توزیع ویلچر برقی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال برای اولین بار با برگزاری آزمون ویژه معلولین به منظور استخدام معلولین در ادارات و ارگان‌ها که با حضور ۱۳ هزار تن از افراد معلول در سراسر کشور در اردیبهشت ماه برگزار شد ۴هزار و ۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی جذب شدند.

قادری همچنین گفت: امسال ۳۸ نفر از افراد نخبه و تحصیل کرده با هزینه سازمان بهزیستی به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اهدای ۵۰۰ میلیون تومان به منظور کمک به افراد نیازمند، توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.

https://www.iribnews.ir/00I2Ff

کد خبر 114419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد